byter blogg nu..

Jag har tröttnat på min blogg och känner att jag vill börja om liksom. Dessutom skämms jag så för mitt bloggnamn. Jag hoppas min nya blogg blir mycket bättre! Det blir troligtvis min sista blogg också eftersom jag har haft så många innan. Det nya bloggnamnet passar till min blogg eftersom det ska bli en riktig fotoblogg. Jag har tänkt på att byta blogg länge för att jag köpte en systemkamera.
Jag får nöja mig med detta namnet:

HJ är mina initsialer btw. (klicka på bilden för att komma till bloggen)

Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Hej! Jag har själv tänkt att börja blogga här. Varför har du valt att blogga här och inte någon annanstans?

2011-07-20 @ 16:29:00
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0