Mardröm

Inatt drömde jag en jätteläskig mardröm.

Jo, jag drömde att jag satt fastklistrad med huvudet på kanten på ett bord. På bordet kröp det runt en sill. Fast det var inte en sill utan en blandning av en hamster och en blodigel xd Såhär:


(Jag ska se rädd ut på bilden! Inte glad)

Jag var jätterädd att den skulle krypa upp på mig eftersom jag satt fast.

Sen kom mamma för att vecka mig. Hon klappade mig på kinden och sa: hanna! (i verkligheten)

Jag vart asrädd och trodde att blodigelhamstersillen hade krypit upp på mig så jag slog ihop händerna på mina kinder. Hahhaahahha..

Kommentarer
Postat av: Josefine

Hahahaha vad rolig och konstig dröm!!

2011-01-05 @ 11:59:23
URL: http://joseklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0