1 april

Haha, jag hörde ett jättedåligt aprilskämt på radion i morse. Jag tror det var ett skämt i alla fall! Det var på nyheterna, en gubbe (polis, politiker) som sa att Sofia skulle få betala skadestånd för att ha kysst en annan kvinna ofentligt. Det låter ju helt skumt för varför skulle inte det vara tillåtet när det är det.

Men jag gick faktiskt på ett skämt idag! Farfars -.- Han ringde och sa att jag skulle gå ut på gården och titta på himlen för han och farmor hade aldrig sätt ett sånt fint himmelfenomen förut. Jag hade kameran runt halsen så jag blev jätteglad och skulle ut och fota. Sen jag ba: Okej, men himlen är ju helt grå! 

Nu ska mamma och jag åka och handla lite smått och gått till ikväll. Jag vill se talang men vi får väl se.
 


Kommentarer
Postat av: Josefine

Ja, det där april-skämtet på radion var ju ganska konstigt :S

2011-04-02 @ 08:46:48
URL: http://joseklund.blogg.se/
Postat av: DinKusinWilma

Hanna, du är inte ensam om att farfar lurade dig!

Han sa exakt samma skämt till mig jag bara OMG JAG MÅSTE TA KORT!

2011-04-02 @ 18:06:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0