Glöm inte tävlingen-din bästa julbild 2010

Sista anmälningsdagen på lördag.
Anledningen till att jag tog "din bästa julbild" är för att jag redan saknar julen.
Det är klart den bästa högtiden!

Den närmsta tiden ska jag:
plugga
äta lunch
springa några km
duscha
måla naglarna
....

Läste ni att jag har börjat springa? Jag ska försöka springa lite varje dag faktiskt.
Jag går ju på friidrott, men jag är ganska dålig på att springa långt och fort på samma gång xd
Så nu ska jag träna upp min kondition. Man känner sig fett frisk när man kommer in igen och så får man inte dåligt samvete när man äter onyttigt.
Man blir ju aldrig bra om man tränar 1 gång i veckan. Då måste man ha en otrolig talang antar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0